1. Základné ustanovenia
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len “obchodné podmienky”) upravujú zmluvné vzťahy medzi Mgr. Bc. Daniela Kozáčková ODTh., Horná Súča 429, 913 33 Horná Súča, IČO: 55867375 (ďalej len „prevádzkovateľ“) a kupujúcim alebo užívateľom poskytovaných služieb (ďalej len „klient“).
1.2 Prevádzkovateľ poskytuje služby na základe platného živnostenského oprávnenia a dokladov osvedčujúcich odbornú spôsobilosť na vykonávané činnosti (ďalej len „služby“).
1.3 Telefonickým, elektronickým alebo osobným objednaním služby vyjadruje klient svoj súhlas s týmito obchodnými podmienkami prevádzkovateľa.
1.4 Tieto obchodné podmienky sa uplatňujú bez ohľadu na formu uzavretej zmluvy, teda aj pre zmluvy uzavreté elektronicky, ústne alebo telefonicky, pokiaľ je ich obsahom poskytovanie služieb uvedených v bode 1.2.
2. Podmienky poskytnutia služieb
2.1 Klient je povinný pred objednaním služby, resp. pred samotným výkonom služby, informovať prevádzkovateľa o svojich zdravotných problémoch alebo o pochybnostiach o svojich zdravotných problémoch, pri ktorých sa služby nesmú vykonávať alebo pri ktorých služby nie je vhodné vykonávať z dôvodu vzniku alebo zhoršenia klientových zdravotných komplikácií. Prevádzkovateľ odporúča klientovi, aby v prípade akýchkoľvek zdravotných problémov vopred konzultoval vhodnosť služieb so svojim lekárom.
2.2 Prevádzkovateľ neposkytuje svoje služby najmä pri nasledujúcich ťažkostí klienta
pri horúčke, akútnom zápalovom a infekčnom ochorení a pri podozrení na ne
na koži postihnutej chorobným zápalom hnisavým nebo plesňovým
v miestach čerstvého poranenia a porušenia celistvosti kože
v miestach kŕčových žíl (varixov) a bercových vredov a u zápalov žíl
pri nádorových ochoreniach
pri krvácajúcich chorobách a u pokročilej aterosklerózy a osteoporózy
pri akútnych chorobách dutiny brušnej
2.3 Každý klient je plne zodpovedný za svoj zdravotný stav. Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné zdravotné komplikácie, ktoré vzniknú klientovi v dôsledku ním pred výkonom služby neohlásených či zatajených zdravotných ťažkostí, ktorými tento klient trpí, alebo nerešpektovaním vyššie uvedených kontraindikácií.
3. Uzavretie zmluvy a objednávka termínu služieb
3.1 Klient sa objednáva na termín služby prostredníctvom záväznej objednávky. Objednávku môže klient uskutočniť osobne, telefonicky alebo elektronicky.
3.2 Termín služby je nutné dohodnúť a rezervovať vopred. Dohodnutý termín je záväzný.
3.3 Pokiaľ sa z vážnych dôvodov na strane klienta nemôže v dohodnutom termíne služba uskutočniť, je klient povinný o tom vopred informovať telefonicky prevádzkovateľa, najneskôr však 24 hodín pred začiatkom objednanej služby. (V prípade, že prevádzkovateľ nedvíha telefón, zavolá späť na zmeškaný hovor.) Ospravedlnenie a návrh na preobjednanie je možné zaslať aj prostredníctvom SMS správy alebo e-mailu. Neskoršie preobjednanie sa považuje za absenciu klienta so všetkými dôsledkami podľa týchto obchodných podmienok.
3.4 Klient je povinný informovať prevádzkovateľa o hore uvedených dôvodoch i v prípade, že nestihne termín pre preobjednanie (24 hodín pred začiatkom služby). V takom prípade sa jeho absencia považuje za ospravedlnenú a klient je povinný uhradiť prevádzkovateľovi iba časť zmeškaných služieb podľa bodu 5.3 týchto obchodných podmienok.
4. Cena služieb a platobné podmienky
4.1 Ceny všetkých služieb sú stanovené aktuálnym cenníkom služieb, ktorý je dostupný na doméne prevádzkovateľa alebo v tlačenej podobe v prevádzke. Prevádzkovateľ nie je platcom DPH a z tohto dôvodu sú ceny všetkých služieb uvádzané ako konečné.
4.2 Cenu služby uhradí klient v hotovosti alebo bankovým prevodom na vystavenú faktúru.
5. Príchod a dôsledky absencie
5.1 Klient je povinný prísť s dostatočným predstihom pred objednaným termínom do prevádzky, na adresu určenou v bode 1.1 týchto obchodných podmienok. Za dostatočný predstih sa považuje cca 5 minút pred začiatkom termínu. Po príchode klient počká v čakárni na vyzvanie prevádzkovateľom.
5.2 Ak klient mešká, bude služba prevedená v skrátenom rozsahu tak, že skončí v pôvodne stanovenom čase. Zákazník berie na vedomie, že u niektorých služieb kratšieho časového rozsahu, pri veľkom oneskorení klienta, prípadne u niektorých konkrétnych typov služieb nie je možné aplikovať vyššie uvedené, a pokiaľ klient príde s oneskorením viac ako 15 minút, k poskytnutiu služby už na nemusí dôjsť . Takýto neskorý príchod bude považovaný za neospravedlnenú absenciu z dôvodu na strane klienta podľa ustanovenia 5.3 týchto obchodných podmienok.
5.3 V prípade neprítomnosti bez ospravedlnenia alebo príchodu s oneskorením dlhším než 15 minút podľa bodu 5.2 bude po klientovi požadovaná úhrada plnej výšky objednanej služby. Úhrada bude vykonaná najneskôr pri nasledujúcom termíne, prípadne na výzvu prevádzkovateľa.
5.4 V prípade neprítomnosti klienta s ospravedlnením podľa bodu 3.4 týchto obchodných podmienok je klient povinný uhradiť 50% ceny zo zameškanej služby, a to pri nasledujúcom poskytnutí služby alebo na výzvu prevádzkovateľa.
5.5 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť klientovi službu, pokiaľ nezaplatil za svoju absenciu alebo nezaplatil niektorú z vykonaných služieb.
5.6 Ak klient nepríde na objednanú službu bez ospravedlnenia, vyhradzuje si prevádzkovateľ právo neudeliť ďalší termín tomuto klientovi. Tento postup nemá vplyv na povinnosť klienta uhradiť už poskytnuté služby alebo svoju absenciu podľa bodov 5.3 a 5.4 týchto obchodných podmienok.
5.7 Ak nemôže prevádzkovateľ poskytnúť klientovi objednanú službu z dôvodu prekážky na svojej strane (zdravotný stav, náhle udalosti ...), bude klientovi navrhnutý nový termín.
6. Priebeh poskytovanej služby
6.1 Klient je povinný dodržiavať pokyny prevádzkovateľa, svojim konaním a správaním umožniť riadny priebeh poskytovanej služby.
7. Odmietnutie a prerušenie služby
7.1 Služba môže byť prevádzkovateľom pred jej začatím odmietnutá (alebo predčasne ukončená) v týchto prípadoch:
klient sa dostaví s príznakmi infekčných ochorení (nachladnutie, opar, vyrážka, plesňové ochorenia, vši…)
klient sa dostaví pod vplyvom alkoholu alebo omamných a návykových látok
klient sa dostaví v nevyhovujúcom hygienickom stave
klient sa počas objednávania alebo počas priebehu služby vyjadruje nevhodným spôsobom, spôsobuje hluk, uráža alebo obťažuje prevádzkovateľa alebo iné prítomné osoby
7.2 Pri odmietnutí služby podľa bodu 7.1 nevzniká klientovi nárok na vrátenie uhradených služieb, ani nezaniká právo prevádzkovateľa na ich úhradu.
8. Reklamácie služieb
8.1 Pri reklamácii poskytovaných služieb postupuje prevádzkovateľ aj klient podľa platnej zákonnej úpravy.
8.2 Reklamáciu je možné uplatniť na priebeh služby, nie na jej výsledok.
9. Osobné údaje
9.1 Pri rezervácii a objednávaní služieb je klient povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje.
9.2 Klient berie na vedomie, že prevádzkovateľ je správcom jeho osobných údajov v zmysle platných právnych predpisov. Najmä v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (GDPR) o ochrane osobných údajov.
9.3 Právnym základom pre spracovanie osobných údajov podľa platných právnych predpisov je najmä plnenie zmluvných a zákonných povinností prevádzkovateľa, ako je poskytovanie dohodnutých služieb, vedenie účtovníctva, prípadne ďalšie, zákonom uložené povinnosti. Účelom spracovania osobných údajov je plnenie uvedených povinností poskytovateľa. Príjemcom osobných údajov je poskytovateľ. Doba spracovania osobných údajov je doba nutná pre splnenie zmluvy s klientom a následne doba nutná pre splnenie všetkých zákonných povinností prevádzkovateľa a ochrane jeho oprávnených záujmov.
9.4 V súvislosti so spracovaním osobných údajov klienta má tento právo na informácie o tom, či a aké informácie o ňom prevádzkovateľ spravuje, právo na vymazanie osobných údajov, pokiaľ sú k tomu splnené zákonné podmienky a právo na obmedzenie spracovania osobných údajov.
9.5 V prípade, že bude klient nespokojný so spracovaním svojich osobných údajov prevádzkovateľom, môže podať sťažnosť priamo jemu.
10. Webová stránka
10.1 Webová stránka prevádzkovateľa (osteobalance.sk) je určená na poskytovanie informácií o uvedených službách a na objednávanie na tieto služby.
10.2 Používateľ je povinný zadávať pravdivé a aktuálne údaje pri objednávke. Používateľ nesmie na stránke šíriť škodlivý obsah alebo narušovať jej chod.
10.3 Obsah stránky, vrátane textov a obrázkov, je chránený autorskými právami. Je zakázané ich kopírovať alebo používať bez predchádzajúceho súhlasu Prevádzkovateľa.
10.4 Prevádzkovateľ nezodpovedá za priame alebo nepriame škody spôsobené používaním stránky.
11. Záverečné ustanovenie
11.1 Znenie všeobecných obchodných podmienok môže prevádzkovateľ meniť a dopĺňať.
11.2. Tieto všeobecné obchodné podmienky vstupujú do platnosti a účinnosti dňa 17.2.2025.